20 رفتار نادرست اينترنتي - و نحوه رفع آنها

20 رفتار نادرست اينترنتي - و نحوه رفع آنها

توصيف همه چيزهاي بد در اينترنت غيرممكن است. هكرها، ويروس‌ها، كلاهبرداري ها و بسياري موارد خطرناك ديگر به صورت آنلاين ديده مي‌شود. وظيفه ما اين است كه تا جايي كه مي‌توانيم از خود محافظت كنيم. متأسفانه، بسياري از كاربران اينترنت وقتي صحبت از امنيت آنلاين آن‌ها مي‌شود، بي خيال و بي دقت هستند. هنگام استفاده از Wi-Fi عمومي رايگان، برخي از خريدهاي آنلاين را انجام دهيد. پرونده‌ها را از وب سايت‌هاي طراحي شده بارگيري كنيد. و البته ايجاد رمزهاي عبور آسان براي حدس زدن زيرا "هيچ كس به هك حساب‌هاي من اهميتي نمي‌دهد." هيچ راهي براي توجيه اين اقدامات خطرناك وجود ندارد. بنابراين، در اينجا يك ليست مفيد از 20 عادت برتر آنلاين بد وجود دارد كه بايد در اسرع وقت آنها را تغيير دهيد.

ترك عادت‌هاي بد آنلاين (و جايگزيني آنها با عادت‌هاي خوب)

اگرچه روش‌هاي بي شماري وجود دارد كه مي‌توانيد از طريق اينترنت مشكلات ايجاد كنيد، اما اين 20 عادت خطرناك اينترنتي بسيار رايج هستند كه نمي‌توان آنها را ناديده گرفت. پس بياييد آستين‌ها را بالا بزنيم و يكي يكي آنها را صاف كنيم.

 

1. از رمز عبور يكسان براي همه موارد استفاده كنيد

اين يكي از بدترين عادت‌هاي ديجيتالي است كه بايد داشته باشيد. اگر يك هكر به نحوي موفق به دريافت اين رمز عبور واحد شود كه براي هر ورود از آن استفاده مي‌كنيد، براي دسترسي به همه حساب‌هاي آنلاين شما مشكلي نخواهد داشت. بنابراين تنبل نباشيد و هر بار كه يك حساب كاربري جديد ايجاد مي‌كنيد، به خصوص براي سايت‌هاي بانكي يا خريد، يك رمز عبور منحصر به فرد و قدرتمند ارائه دهيد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از يك مدير رمز عبور مطمئن، تمام رمزهاي عبور بي نظير خود را به خاطر بسپاريد.

 

 

2. به روزرساني هاي نرم افزار را ناديده بگيريد

شما، من و اكثر كاربران به روزرساني هاي نرم افزاري را آزار دهنده مي دانيد زيرا تمايل دارند كه فقط وقتي فرصت نداريد با آنها كنار بياييد ظاهر شوند. بنابراين كاري كه معمولاً انجام مي‌دهيد فشار دادن دكمه "به تعويق انداختن" است، فكر مي‌كنيد بعداً به آن باز خواهيد گشت. اما شما هرگز اين كار را نمي‌كنيد.

 

به روزرساني برنامه‌هاي ضد ويروس / ضد بدافزار براي اطمينان از محافظت دستگاه شما در برابر تهديدات مخرب بسيار مهم است. اگر نمي‌خواهيد مرتباً به روزرساني ها را بررسي كنيد، فقط برنامه‌هاي خود را فعال كنيد تا اين كار را به صورت خودكار انجام دهند.

 

3. بارگيري نرم افزار رايگان

انواع نرم افزارهاي رايگان به صورت آنلاين در دسترس هستند. همچنين مي‌توانيد وب سايت‌هايي پيدا كنيد كه نرم افزارهاي رايگان قابل بارگيري با بارگيري را ارائه مي‌دهند. قبل از بارگيري هر چيزي از آن، بايد از خود بپرسيد "چرا  فيلترشكن رايگان است؟"

 

معمولاً پاسخ اين است كه يا داده‌هاي زيادي در مورد شما جمع آوري خواهد كرد، شما را با تبليغات بمباران مي‌كند، آن‌ها را به سرقت مي‌برد (و بنابراين غيرقانوني)، يا در واقع بدافزار را پنهان مي‌كند. بنابراين، هميشه بايد هنگام بارگيري هر نوع نرم افزار بسيار مراقب باشيد. بررسي‌ها را بخوانيد، از قانوني بودن سايت مطمئن شويد و برنامه آنتي ويروس خود را تهيه كنيد - فقط در موارد خاص.

 

 

4- از احراز هويت دو عاملي استفاده نمي‌شود

در حالي كه 2FA دسترسي به پرونده‌ها و ايميل‌هاي شخصي شما را براي هكرها بسيار دشوار مي‌كند، هنوز هم افراد زيادي از اين ويژگي امنيتي عالي استفاده نمي‌كنند.

 

احراز هويت دو عاملي يك لايه امنيتي بيشتر به حساب شما اضافه مي‌كند و در بسياري از سرويس‌هاي آنلاين از جمله Gmail، Google Drive، iCloud اپل، توييتر و فيس بوك در دسترس است.

 

 

5. بدون محافظت از صفحه قفل

تا زماني كه تلفن خود را بدون حتي يك ثانيه مراقب نگذاريد، كافي است از آن محافظت كنيد: الگوي، پين يا رمز عبور.

 

اگر صفحه خود را قفل نكنيد، هركسي مي‌تواند بدافزار يا جاسوس افزار را روي تلفن شما نصب كند بدون اينكه متوجه شويد. همچنين بايد مكان از راه دور را فعال كرده و در صورت امكان آن را حذف كنيد تا اگر شخصي به تلفن شما حمله كرد، بتوانيد تمام اطلاعات شخصي خود را از راه دور حذف كنيد.

 

 

6. بدون رمز رايانه

افراد اطلاعات شخصي و حساس بسيار بيشتري را در كامپيوترهاي خود بيش از هرجاي ديگر ذخيره مي‌كنند، اما اغلب براي محافظت از آنها كاري نمي‌كنند. نصب نرم افزارهاي جاسوسي يا سرقت اطلاعات شخصي شما را براي كسي آسان نكنيد. يك رمز عبور بر روي رايانه خود قرار دهيد و هنگام ترك آن - حتي براي چند دقيقه - آن را قفل كنيد.

 

 

7. بدون برنامه‌هاي ضد ويروس و برنامه‌هاي ضد ويروس

اگرچه ناديده گرفتن به روزرساني هاي آنتي ويروس يك عادت ديجيتالي بد است، اما كمبود نرم افزار براي محافظت از شما در برابر تهديدات مخرب حتي بدتر است. بنابراين اكنون زمان مناسب براي انجام برخي تحقيقات و ايمن سازي برنامه‌هاي قابل اطمينان ضد ويروس و ضد بدافزار است. علاوه بر اين، براي يك لايه امنيتي بيشتر اين نام مجاز نمي باشد نصب كنيد و هميشه اين سه مورد را به روز نگه داريد.

 

وام طلا را از ما دريافت كنيد

وام طلا را از ما دريافت كنيد

دوره بازپرداخت:

* دوره بازپرداخت وام از يك تا 15 ماه است بسته به تعداد اقساط پرداخت شده توسط متقاضي، دوره بازپرداخت وام ممكن است تمديد شود.

 

سود بازپرداخت وام را محاسبه كنيد:

* نرخ سود تجهيزات طلا 1.5 درصد بدون هيچ گونه كارمزد و يك درصد براي نگهداري و نگهداري طلا در گاوصندوق بانك است كه در مجموع 2.5 درصد محاسبه مي‌شود.

https://www.athleticsnation.com/users/tala2021/

اسناد مورد نياز براي يافتن وام طلا  فوري:

اسناد لازم براي يافتن وام فوري با سپرده طلا به شرح زير است:

 

- اصل كارت ملي متقاضي و نسخه آن -

 

"با طلاهاي خود براي گرفتن وام".

 

مدت زمان دريافت وام طلا:

پس از مراجعه به دفتر طلاي ما، پس از بررسي طلاي خود، حداكثر ظرف مدت نيم ساعت مبلغ وام درخواستي به حساب شما واريز مي‌شود.

 

متقاضي وام طلا در صندوق امانات بانكي:

به طرز قابل توجهي براي همه متقاضيان گران قيمت، تمام طلاي تضمين شده در حضور شما جارو برقي مي‌شود و سپس براي امنيت شما تا آنجا كه ممكن است در صندوق بانك ذخيره مي‌شود.

 

اقساط معوق:

 

در زمان دريافت وام، قرارداد وام با بازپرداخت طلا با متقاضي منعقد مي‌شود. نرخ وام مطابق با پرداخت بدهي متقاضي تنظيم مي‌شود.

 

تفاوت وام طلاي بانك رسالت و ما:

در سال 1998، بانك رسالت در ازاي وام 20 ميليون يورويي براي تأمين وام، طلاي متقاضي را به عنوان وثيقه پذيرفت، اما در سال 1999 قوانين بانك رسالت تغيير كرد و هيچ يك از شعب اين بانك وام‌هاي تضمين شده با طلا را قبول نكردند. اما در دفاتر طلاي ما، تا زماني كه طلاي متقاضي را به عنوان ضمانت وام قبول كنيد، مبلغ وام با توجه به ارزش طلاي شما افزايش مي‌يابد. و مدت بازپرداخت وام طلا يا سكه محدوديتي ندارد.

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/2878/Home/____

نوع طلاي واجد شرايط براي وام:

طلاي تضميني مي‌تواند شامل مصنوعات مختلف طلا، جواهرات و انواع سكه‌هاي طلا بانكي و غير بانكي باشد.

 

تحويل طلا متقاضي وام:

در صورت پرداخت هرگونه اقساط به ميزان اين قسمت از ضمانت نامه متقاضي، طلا به وي بازگردانده مي‌شود.

 

 لازم به ذكر است كه هنگام انعقاد قرارداد وام طلا، طلاي اصلي و كارت ملي وام گيرنده مورد نياز است.

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

زعفران به عنوان گرانترين گياه در دنيا شناخته و از آن به عنوان طلاي قرمز ياد مي شود، در طبيعت از گياه كروكوس ساتيووس و در فصل پاييز بدست مي آيد. در دوران باستان يوناني ها و رومي ها از زعفران به عنوان ماده خوشبو كننده استفاده ميكردند و در صده ي ???? در چين از آن به عنوان دارو كمك ميگرفتند. اين گياه زماني كه عده اي از جمعيت كليسايي پروتستان به آمريكا مهاجرت كردند به آنجا برده و در ساحل شرقي كشت داده شد است.

زعفران چيست ؟

زعفران رشته ها (پرچم هاي) گل گياه كروكوس است كه كه رنگي طلايي داشته و از خشك شدن اين رشته ها حاصل ميشود كه نحوه خشك كردن آنها تا حد زيادي در ميزان رنگ دهي رشته ها موثر است. توصيف عطر و طعم زعفران كار بسياري دشواري است و عده اي عطر آن را چوب مانند و طعمش را در برخي از غذاها شيرين، ولي به طور كلي زعفران طيف وسيعي از بو ها و طعم ها را در خود جاي داده است و شايد يكي از عوامل خاص بودن اين ادويه همين موضوع باشد.

به طور كلي نظر هاي زيادي درباره گرانترين ادويه موجود در جهان وجود دارد، به طور مثال يك نوع‌ ادويه تند كه محصول آن در اتريش كشت ميشود فلفل پرويان است كه با نام چاپريتا شناخته ميشود، اين فلفل به ازاي هر كيلوگرم ?? هزار دلار قيمت گذاري ميشود و همينطور ادويه هايي همچون هل، وانيل، دارچين و زرد چوبه جزء گرانترين ها محسوب شده، اما‌با اين حال كارشناسان اهل فن زعفران را بسيار ارزشمند تر از ساير گياهان و ادويه ها ميدانند. بر اساس قيمت هاي ثبت شده در بازار هاي جهاني قيمت هر كيلو زعفران حدود???? دلار آمريكا قيمت گذاري شده است و اين موضوع تا حد زيادي به نوع زعفران و خواستگاه آن بستگي دارد. براي خريد زعفران بدون واسطه و با كيفيت به صفحه لينك شده مراجعه كنيد.

براي كساني كه ممكن است اطلاعات چنداني راجع به اين طلاي قرمز نداشته باشند بايد اين نكته را يادآور شد كه قيمت گذاري بر روي زعفران، تنها بر روي رشته هاي آن است و ديگر محصولات حاصل از آن مانند روغن و پودر زعفران قيمت هايي غير واقعي يا فرعي نسبت به زعفران دارند. و به طور كلي شما در هر جايي با قيمت زعفران برخورد كرديد اين قيمت ها مربوط به رشته هاي زعفران است و به طور كلي به شما توصيه ميكينم كه از خريد محصولات جانبي زعفران خودداري كنيد زيرا تشخيص اصلي و تقلبي بودن مواد موجود در اين محصولات كار بسيار دشواري است. زعفران، يكي از سوغات مشهد مقدس است كه در كنار زرشك، نبات و ديگر ادويه ها در اين شهر مقدس به وفور يافت مي شود.

قسمت هاي مختلف گل گياه كروكوس براي موارد غذايي و پزشكي مورد استفاده قرار ميگيرد اما مهم‌ ترين بخش آن پرچم اين گل ميباشد. اولين قدم در برداشت زعفران كاشتن پياز آن در اواخر جولاي يا مرداد ماه تا اواخر آگوست يا شهريور ماه است، و زمان گل دهي و برداشت محصول از اواخر مهرماه يا نوامبر تا اواخر آبان ماه است. همه ي اين زمان ها بسته به نوع آب و هوا و زميني كه محصول در آن كشت ميشود متغير است.قسمت بالاي رشته ها يا پرچم گل كروكوس سرگل نام دارد كه زعفران خالص نيز ميتوان آنرا نام گذاري كرد و بيشترين ميزان رنگ دهي در اين قسمت از رشته ها وجود دارد. از قسمت بالاي رشته ها تا قسمت سفيد رنگ پوشال نام دارد كه شامل رشته ي زعفران به علاوه ? تا ? ميلي متر از خامه ي گل را نيز در بر ميگيرد. قسمت بعدي نگين نام دارد كه همان پوشال است ولي با ظاهري ضخيم تر نسبت به پوشال و همچنين از نظر زيبايي همينطور عطر و طعم بيشتري نيز دارا ميباشد. شما مي توانيد با مراجعه به صفحه قيمت زعفران بهرامن ، قيمت بروز اين ادويه را بدست آوريد.

استفاده هاي مختلف از زعفران در ميزان و نوع استفاده از آن در كشور هاي مختلف متفاوت است و واحد اندازه‌ گيري آن مثقال و گرم و در بعضي از كشور ها مانند انگلستان اونس ميباشد كه هر اونس برابر ??.?? گرم است.

قيمت زعفران نگين در كشور هاي مختلف به شرح زير است ؛

ايران به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

هند به ازاي هر گرم ?.? تا ? يورو

ايالات متحده آمريكا به ازاي هر گرم? تا ?.? يورو

كانادا به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

اروپا كشور هاي همچون اسپانيا ايتاليا و آلمان به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

بريتانياي كبير به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

امارت متحده عربي به ازاي هر گرم ?.? تا ?.? يورو

چين به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

تركيه به ازاي هر گرم ?.??تا ?.? يورو

اين قيمت ها در سال ???? ميلادي به ثبت رسيده است.

همانطور كه مشخص است قيمت بالاي اين طلاي قرمز است كه در زير به چرايي آن ميپردازيم؛

همانطور كه در بالا شرح داده شد زعفران تنها در زمان مشخص ?? تا ?? روزه قابل برداشت است كه اين زمان محدود باعث خاص بودن و به طبع افزايش قيمت اين ادويه كمك ميكند.

از همين رو تمام كساني كه به نوعي درگير با اين صنعت هستند بعد از اتمام فصل برداشت ميبايست تا سال بعد براي برداشت دوباره محصولات صبر كنند.

همچنين در زمين‌هايي كه زعفران كاشت و برداشت ميشود نمي توان در ساير فصول سال گياه ديگري را كاشت و از آن بهره برد.

تك تك گل هاي زعفران بايد به وسيله انسان و دست و همچنين با دقت بسيار بالا برداشت شود تا كيفيت زعفران حفظ شود.

تنها از هر ساقه و پياز زعفران دو تا سه گل زعفران رشد ميكند.

كارگراني كه هنگام برداشت در زمين ها كار ميكنند بايد با ظرافت خاصي اقدام به برداشت گل ها كنند.

همچنين هنگام جداسازي رشته هاي زعفران از گل آن، بايد با دقت زيادي اين كار صورت بگيرد كه همه اين موارد حوصله و زمان زياد و همچنين مهارت هاي منحصر به فرد خود را طلب ميكند

هر گل زعفران تنها ? رشته يا پرچم قرمز رنگ ميدهد كه اين موضوع سبب ميشود هزاران گل براي مقدار قابل عرضه اي از زعفران چيده شود

بعد از جدا سازي رشته ها نيز به طور مجدد رشته ها را مورد بررسي قرار ميدهند تا قسمت هاي مختلف رشته ها را جدا كنند كه هر كدام براي بخش خاصي دسته بندي ميشوند.

در آخر نيز همه‌رشته هاي جدا شده و تقسيم بندي شده بر اساس نوع آنها بايد طي يكسري از فرايند هاي حساس با دقت در محيطي تاريك خشك شوند.

و اينكه چه شما به ميزان ?? گرم زعفران چه ? كيلوگرم زعفران در اختيار داشته باشيد بايد همه ي مراحل بالا را به دقت و با حوصله تمام انجام دهيد.

منبع : الف

شهرنت” موبايل بانك بانك شهر رونمايي شد

شهرنت” موبايل بانك بانك شهر رونمايي شد

cii3_z10.jpg

با عنايت به هدف بانك در جهت تكميل سبد محصولات و ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به مشتريان به آگاهي مي‌رساند، محصول جديد بانك با عنوان “موبايل بانك” بانك شهر آماده بهره‌برداري شده است.

در اين خصوص، مشتريان مي‌توانند ضمن مراجعه به شعبه بانك و دريافت نام كاربري و رمز عبور، نسبت به دانلود و نصب نرم‌افزار منطبق با سيستم عامل تلفن همراه (به استثناء IOS) خود اقدام نموده و از خدمات اين نرم‌افزار استفاده نمايند.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

شايان ذكر است كه در نسخه فعلي نرم‌افزار، منوهايي شامل سپرده، انتقال و فروش شارژ در دسترس كاربران مي‌باشد. ساير منوها از قبيل چك، پيشخوان و تسهيلات در نسخه‌هاي بعدي، تكميل و ارائه خواهد شد.

دانلود فيلم The Assent 2019

دانلود فيلم The Assent 2019

4z8p_z2.jpg

خلاصه داستان : در خانه اي بزرگ كه پسري خردسال به همراه پدرش با آرامشي نسبي زندگي ميكنند توسط نيروهاي شيطاني تسخير شده است و پدر او كه از همسرش جدا شده بايد به تنهايي مقابل اين نيروهاي ماورايي بايستد اما نميداند چگونه. او به كمك يك پدر روحاني ....

معرفي فيلم The Assent 2019 : رضايت نامه فيلمي ترسناك و مهيج محصول سال ???? آمريكا به كارگرداني پري رجينالد تئو است. از بازيگران آن ميشود به رابرت كازينسكي، پيتر جيسون و فلورنس فيور اشاره كرد. اين فيلم با توجه به امتياز ??? فيلمي ترسناك محسوب ميشود و مناسب كساني است كه بدنبال فيلم هايي ميگردند كه براي ساعاتي از جلوي تلويزيون تكان نخورند و شب را به تنهايي و با هيجان سپري كنند. به دوست داران فيلم هاي ترسناك توصيه ميشود اين فيلم ترسناك را ببيند. در خلاصه داستان فيلم آمده است كه در خانه اي بزرگ كه پسري خردسال به همراه پدرش با آرامشي نسبي زندگي ميكنند توسط نيروهاي شيطاني تسخير شده است و پدر او كه از همسرش جدا شده بايد به تنهايي مقابل اين نيروهاي ماورايي بايستد اما نميداند چگونه. او به كمك يك پدر روحاني ….

https://upnod.tv/