قيمت ترموود و عوامل موثر در آن

قيمت ترموود به عوامل مختلفي بستگي دارد. چوب جز اولين مواد و يا مصالح ساختمان مي‌باشد كه قبل از به كارگيري مواد معدني يا مصالح ساختماني و صنعتي چون آهن، آجر، ماسه، سيمان، موزاييك، سراميك و غيره در سازه‌هاي معماري يا عمراني، استفاده مي‌شده است. انسان‌هاي اوليه طرز شكل دادن به چوب را براي تهيه ابزار گوناگون فرا گرفتند. ابزار و وسايل چوبي اوليه و حتي ساختمان‌ها و تزئينات چوبي ادوار ماقبل تاريخ و اعصار مختلف تاريخ، نمايانگر اهميت چنان ماده‌اي است كه قبل از فلز و همزمان با مصرف سنگ در اختيار بشر در آمده است و از آن در تهيه ابزار و وسايل زندگي، ساخت انواع سلاح، احداث ساختمان‌ها و غيره استفاده كرده است.

از ساختمان‌هاي روستايي گرفته تا ساختمان‌هاي چند طبقه شهري، پل‌ها، كوشك‌ها و غيره از چوب ساخته مي‌شدند كه بسياري از آن‌ها در ايران يا كشورهاي ديگر به عنوان ميراث فرهنگي شناخته شده‌اند. حدود ???? سال پيش معماران ايراني براي گرمي بخشيدن به خانه‌هاي مسكوني، كاخ‌ها، ابنيه‌ها و غيره به صورت گسترده از چوب استفاده مي‌كردند. در اين مطلب قصد داريم به قيمت ترموود، عوامل مؤثر بر آن را بيان كنيم. 

قيمت ترمووود

قيمت ترموود

قيمت ترموود و عوامل موثر در آن:

يكي از سؤال‌هايي كه ذهن اكثر افراد را درگير كرده است اين است كه قيمت ترمووود چقدر است؟ در پاسخ به اين سؤال بايد گفت قيمت ترموود و يا قيمت چوب‌هاي ترمو وود نسبت به كيفيت آن‌ها، مقاومت و كارايي آن‌ها بسيار متفاوت است. عوامل مختلفي در قيمت نهايي چوب هاي ترموود بستگي دارد كه مي‌توان به موارد زير اشاره نمود:

?. برند چوب ترمو وود:

يكي از عوامل مؤثر و يا تأثيرگذار در قيمت ترموود، برند چوب‌هاي ترموود است. چوب‌هاي ترمو وود انواع مختلف و متنوعي دارند كه مي‌توان به برند آن‌ها چون ترمو وود فنلاندي، ترمو وود ايراني و غيره اشاره كرد كه هر كدام ويژگي‌هاي منحصر به فردي داشته و در نتيجه قيمت آن‌ها با هم متفاوت خواهد بود. قيمت ترموود فنلاندي نسبت به انواع چوب‌هاي ترمو وود بالاتر است.

بالا بودن قيمت اين نوع چوب ترمو وود به دليل كيفيت بي‌نظير آن است. لازم به ذكر مي‌باشد كه با وجود محدوديت‌ها و تحريم‌هاي ايجاد شده دست‌يابي به چوب‌هاي ترمو وود فنلاندي مي‌توان از چوب‌هاي ترمو وود ايراني استفاده كرد. اين نوع چوب‌ها كيفيت بالايي دارند و با ترمو وود فنلاندي برابري مي‌كنند، اما قيمت ترموود ايراني نسبت به چوب‌هاي فنلاندي كمتر خواهد بود.

?. كيفيت نهايي چوب‌هاي ترمو وود:

يكي ديگر از عوامل تأثيرگذار در قيمت نهايي چوب هاي ترموود، مي‌توان به كيفيت نهايي آن‌ها اشاره كرد. هر چقدر كيفيت نهايي چوب بيشتر باشد، قيمت ترموود نيز بيشتر خواهد بود. كيفيت نهايي چوب‌هاي ترمو وود به كيفيت ترمو كردن چوب‌ها، كيفيت رنگ آن‌ها، ميزان رطوبت موجود و عوامل ديگر بستگي دارد.

?. نوع رنگ مصرفي جهت رنگ كردن سطح چوب‌هاي ترمو وود:

از ديگر عوامل تأثيرگذار در قيمت ترموود نوع رنگ مصرفي و يا استفاده شده در رنگ‌آميزي سطح چوب‌ها مي‌باشد. رنگ ترموود در دو نوع توليد شده است كه مي‌توان به رنگ‌هاي ترمو وود بر پايه روغن و رنگ‌هاي ترمو وود بر پايه آب اشاره كرد كه هر كدام مزيت‌هاي منحصر به فردي دارند. هر چه كيفيت رنگ مصرفي بيشتر باشد، قيمت ترموود بيشتر خواهد بود.

خريد ترموود

خريد ترموود

?. متراژ چوب ترمو وود مصرفي:

از ديگر عوامل تأثيرگذار در قيمت ترموود ميزان چوب مصرفي و يا متراژ چوب ترمو وود استفاده شده مي‌باشد. هر چقدر چوب بيشتري استفاده شده باشد، قيمت نهايي آن‌ها بيشتر خواهد بود.

?. هزينه نصب و اجراي چوب‌هاي ترمو وود:

از ديگر عوامل تأثيرگذار در قيمت نهايي چوب‌هاي ترموود، هزينه اجرا و نصب آن‌ها مي‌باشد. قيمت ترموود اغلب با هزينه اجرا و نصب محاسبه مي‌شود، در نتيجه ميزان هزينه اجرا توسط نصاب كار در قيمت نهايي آن تأثير خواهد داشت.

 

ست سطل زباله و جا دستمال كاغذي برنزي

ست سطل زباله و جا دستمال كاغذي برنزي

توليد زباله امري طبيعي است و نمي توان توليد زباله را متوقف كرد. اما زباله هاي توليد شده را مي توان به بهترين شكل ممكن جمع آوري كرد و فضاي خانه را شيك و مرتب نگه داشت. يك سطل و دستمال كاغذي زيبا و شيك براي اين منظور مورد نياز است. سطل هاي زباله و جاي دستمال كاغذي بر اساس موقعيت مكاني آنها در مدل ها و طرح هاي مختلف توليد و عرضه مي شوند. برخي از پركاربردترين مدلها براي فضاي داخلي كابينت طراحي شده اند. اين مدل سطل زباله زيبايي خاصي ندارد و فقط براي جمع آوري زباله روزانه استفاده مي شود. اين نوع سطل زباله معمولاً درپوش دارد و براي رعايت بيشتر بهداشت استفاده مي شوند. قطعاً از اين سطل زباله ها نمي توان در سالن پذيرايي و اتاق ها استفاده كرد. زيرا اين مدل سطل زباله و دستمال كاغذي زيبايي دكوراسيون منزل شما را مي گيرد و جلوه اي ناهمگون به دكوراسيون منزل شما مي بخشد.

 

 

c4_dj97.jpg 

بدون شك مناسب ترين گزينه براي پذيرايي و اتاق ها استفاده از مجموعه سطل هاي زباله و جا دستمال است. سطل زباله و جاي دستمال كاغذي در مدلهاي مختلف ساده و رنگارنگ با مواد مختلف طراحي و توليد شده است. انتخاب هر طرح و مدل بستگي به سليقه شخصي هر فرد دارد. اگر به دنبال يك ست سطل زباله و دستمال كاغذي شيك و مناسب براي دكوراسيون منزل خود هستيد ، پيشنهاد مي كنيم از جديدترين ست و نگهدارنده براي دستمال كاغذي برنزي استفاده كنيد. سطل زباله و جا دستمال كاغذي برنزي عرضه شده توسط برنز نوين آنچنان زيبايي خيره كننده اي دارد كه چشم هر بيننده اي را به خود خيره مي كند.

آلياژ برنز براي ساخت سطل زباله و جا دستمال كاغذي برنزي مورد استفاده قرار مي گيرد. به همين علت به اين سطل و جا دستمال كاغذي ها برنزي مي گويند. برخي نيز از كلمه برنج استفاده مي كنند و به اين مدل ها سطل زباله و جا دستمال كاغذي برنجي مي گويند. لازم به ذكر است كه مواد اوليه اين نوع دستگاهها يكسان است و تنها تفاوت در نامگذاري مي باشد. برخي اين محصولات را برنج و برخي ديگر برنز مي نامند. در فروشگاه برنز نوين اين مدل از محصولات با نام برنز شناخته مي شوند.

ست سطل هاي زباله و جا دستمال كاغذي در كنار مزاياي فراوان، زيبايي بي نظيري نيز دارند. سطل زباله و جا دستمال كاغذي دستمال برنزي بدون درب توليد مي شوند و مناسب ترين گزينه براي پذيرايي و اتاق است. استفاده از آلياژ برنز در ساخت اين سطل زباله و جاي دستمال كاغذي ، علاوه بر استحكام بالا ، زيبايي خاصي به اين محصولات مي بخشد. بدون شك افرادي كه علاقه خاصي به محصولات برنزي و برنجي دارند از اين نوع سطل زباله و جا دستمال كاغذي برنز آگاهي دارند. زيرا آنها ارزش مادي اين نوع محصولات را مي دانند و مطابق ميل و سليقه آنهاست.

 ست سطل زباله و جا دستمال كاغذي برنزي شامل طرح هاي فرشته، بانو، پايه كوتاه، پايه متوسط و بدون پايه مي باشند. شما مي توانيد مناسب ترين سطل زباله و جا دستمال كاغذي برنزي را از فروشگاه برنز نوين تهيه نماييد و آن را با خيالي آسوده و  قيمت مناسب تهيه كنيد. زيرا كليه محصولات فروشگاه برنز نوين داراي ضمانت نامه اصالت كالا مي باشند. ارسال فوري و رايگان به سراسر كشور، تضمين سلامت ارسال، كيفيت بالا و قيمت مناسب از جمله ويژگي هاي فروشگاه برنز نوين مي باشد. همچنين فروشگاه برنز نوين در رابطه با محصولات برنزي با سايت ديجي كالا نيز همكاري مي نمايد. براي برقراري ارتباط با فروشگاه برنز نوين كافي است همين الان با شماره تلفن 09026210810 تماس حاصل فرماييد. براي ديدن ساير محصولات نيز مي توانيد به آدرس اينترنتي فروشگاه برنز نوين به نشاني https://bronzenovin.com مراجعه فرماييد.

 

ماسك جديد PAVAN با رنگ خاكستري

ماسك جديد PAVAN با رنگ خاكستري

 

شركت پاوان طب يكي از توليد كننده هاي نسبتا جديد اما بسيار حرفه اي در زمينه توليد ماسكهاي پزشكي سه لايه اي در ايران است. اين شركت فعاليت خود را از زمان كرونا آغاز كرده است. اما در همين مدت كم توانسته با توليد كالاهايي بسيار تخصصي و با كيفيت بالا سهم زياد و به نسبت خوبي از بازار را از آن خودش كند. شركتي كه ماسكهايي بهداشتي و با فيلتراسيون خوب را به بازار وارد كرده است. محصولاتي بسيار متنوع كه حق انتخاب را هم براي مشتريان بيشتر كرده اند.

 

ماسك طوسي رنگ محصول جديد اين شركت است كه با استقبال خوبي رو به رو شده است. محصولي با رنگ خاص خاكستري جذاب كه به خاطر زيبايي و متفاوت بودنش بسيار هم مورد استقبال واقع شده است. طرفدارن اين ماسك جديد و با رنگ متفاوت هم خانم ها و هم آقايان بوده اند. گفتني است كه لايه هاي رنگي اين ماسك بهداشتي و استاندارد هستند و هيچ تفاوتي با ماسكهاي سفيد توليد شده توسط همين شركت ندارند.

 

اين محصول كش طوسي رنگ و جالبي دارد كه با رنگ بدنه ماسك و لايه رويي آن هماهنگ شده است و همين هم جذابيت و زيبايي محصول را دو چندان كرده است. همين ويژگي ساده باعث شده اين محصول روي صورت به زيبايي قرار گيرد و ظاهر و شكلي خاص و متفاوت داشته باشد.

 

لايه ملت بلوني استفاده در اين محصول از ملت بلون سفيد رنگ و با ضخامت بالاست كه فيلتراسيون بسيار عالي دارد و به راحتي مي تواند باعث جلوگيري از مشكلات و بيماري هاي با راه انتقال تنفس شود. اين محصول به خاطر فيلتراسيون خيلي خوبي كه دارد حتي براي بيمارستان ها هم قابل استفاده است. اگر در شرايط كرونايي به دنبال محصولي با خاصيت فيلتر كنندگي خوب مي گرديد اين محصول مي تواند يك انتخاب متفاوت براي شما باشد. محصولي با فيلتراسيون خوب كه ظاهري جديد و زيبا هم دارد.

 

فيكسر بيني نرم و منعطف استفاده شده در اين ماسك همانند ديگر ماسكهايي كه شركت پاوان طب تا به حال توليد كرده است بسيار راحت است. به شما اين اجازه را مي دهد كه با يك بار حالت دادن به كمك يك دست آن را شبيه به شكل بيني خود حالت دهيد و به راحتي قسمت بالايي ماسك خود را فيكس كنيد و باعث كاهش وارد شدن جريان هوا از بالاي ماسك شويد. فيكسري كه نمي شكند و در بين لايه هاي ماسك قرار گرفته است و هرگز بيرون نخواهد آمد.

 

براي بدنه اين ماسك اندازه 17.5 در 9.5 كه بهترين و استانداردترين سايز بدنه ماسك است استفاده شده است. لايه هاي اسپان باند و ملت بلوني در اين اندازه براي بدنه و قسمت اصلي ماسك در نظر گرفته شده اند. در هر طرف ماسك پليسه هايي قرار دارد. اين پليسه ها باعث مي شوند در زمان استفاده از ماسك به دليل گرد شدن آن با آن راحت باشيد. اين پليسه ها گردي خيلي خوبي را ايجاد مي كنند و باعث راحتي دهان و بيني در زير ماسك مي شوند.

 

شركت پاوان براي توليد ماسكهايش از روش پرسي و حرارتي استفاده كرده است. روش اولتراسونيك كه در آن بدون هيچ دخالتي ماسكها يكي پس از ديگري بيرون مي آيند. در اين روش تمامي ميكروب ها نيز حتي اگر وارد لايه ها شده باشند در حرارت بالا از بين مي روند و ماسك كاملا بهداشتي از دستگاه خارج مي شود. حتي كش و ديگر لايه ها به كمك اين دستگاه و همراه با حرارت بالا به هم وصل مي شوند. ماسكها در بسته بندي هاي جعبه اي 50 عددي براي استفاده عرضه مي شوند. در هر جعبه تعداد پنجاه عدد ماسك روي هم قرار گرفته شده است.

 

اين محصول مانند ديگر ماسك هاي پيشين عرضه شده توسط شركت پاوان طب داراي نشان سيب سلامت و تاييديه هاي لازم است. اين علامت ها را به راحتي مي توانيد روي جعبه حاوي محصول مشاهده كنيد. اين نشانه ها نشان مي دهند كه در مراحل توليد محصول استانداردهاي لازم رعايت شده است. همچنين لايه ها و اجزاي ماسك ويژگي هاي مهم و لازم را دارند و از نظر استاندارد بهداشتي و پزشكي تاييد مي شوند. اين محصول با اين همه نشان و استاندارد انتخاب را براي شما راحت كرده است. به راحتي مي توان به آن اطمينان كرد و آن را حتي براي حفاظت در برابر كرونا مورد استفاده قرار داد.