هديه شب يلدا

هديه شب يلدا

هديه شب يلدا از دل شبي طولاني و باشكوه مي آيد و كلمه عشق را مي آورد. اين هدايا نمادي از دل ترش و شيريني زندگي است كه مانند هندوانه باشد و مانند انار باشد تا به رگ هاي قلب جان بدهد. هر سال طولاني ترين شب سال زيباتر مي شود اگر اين شب طولاني و پر نور را با هدايايي خاص تزئين كنيم و با آن دل ديگران را شاد كنيم و مانند اين شب طولاني برايشان آرزوي زندگي طولاني و با عزت كنيم. يلدا دختر زيبايي است كه با شكوه زمستان مي آيد و دل آسمان تاريك شب را با خود مي برد. خريد كادو يلدا از فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي  چاپار آنلاين يكي از جذاب ترين هدايايي است كه به جرأت مي توانيم نام ببريم.

m1_awkn.jpg

 

هديه شب يلدا چيست؟

براي اينكه بتوانيم معني و ريشه حال شب يلدا را بفهميم، بهتر است اين مناسبت يعني شب يلدا را بشناسيم و به رازهاي حال اين شب بزرگ بپردازيم. يلدا، انقلاب زمستاني است و پس از انقلاب، تابستان پس از شش ماه مي آيد تا شب هاي طولاني سال را نشان دهد و از زمستان سرد صحبت كند. يلدا براي او صفا، وحدت و عشق به ارمغان مي آورد و به ياد مي آورد كه با هم بودن مي تواند هر شب سرد طولاني را به چشمه اي سرسبز و پر از نشاط تبديل كند.

 

در شب يلدا عزيزان و اقوام دور هم جمع مي شوند و فرصتي است تا همه به اهميت كنار هم بودن و حافظ خواني و ايجاد فضايي عرفاني پي ببرند. علاوه بر فال كه يكي از اعمالي است كه در اين شب انجام مي شود، يلدا نشانه هاي منحصر به فرد ديگري نيز دارد، مانند وجود يك سري غذاها در وسط سفره شب يلدا (انار، هندوانه و گردو) كه به ما مي دهد. يك ميز رنگارنگ هديه شب يلدا نيز نشانه اي از همان نمادهاي ذكر شده در دل خود دارد كه به اين هديه ها ويژگي هاي خاصي مي بخشد كه مي تواند خاطره اي خاص در ذهن اعضاي خانواده باقي بماند.

 

هداياي شب يلدا چه ويژگي هايي دارد؟

به طور كلي جشن‌هاي ايران باستان داراي نشانه‌ها، نمادها و ساختارهايي هستند كه در تزيين كادو شب يلدا از همين مجموعه نشانه‌ها استفاده مي‌شود و آن هديه با لباسي خاص پوشانده مي‌شود. هداياي يلدا اغلب نشانه عشق و با هم بودن است و با اشكال زمستاني مانند دانه هاي برف تزيين مي شود. همچنين نماد هندوانه و دانه انار در هنر هنرمنداني كه از آن در كادو شب يلدا استفاده مي كنند به چشم مي خورد تا با ديدن آن ياد يلدا و وجود عظيم آن بيفتيم. هداياي شب (يلدا) بايد به گونه اي ساخته شود كه ما را به ياد گرما در سرما بياندازد، به همين دليل از رنگي مانند قرمز براي تزيين اين هدايا استفاده مي شود.

 

چرا بايد كادوي شب يلدا را تهيه كنيم؟

بهتر است بگوييم كه هديه دادن در شب سرد، ياد و خاطره ما را در دل عزيزانمان زنده نگه مي دارد و شادي آنها انرژي مضاعفي را براي ما مي افزايد. هديه شب يلدا مهم است زيرا مي تواند مستقيماً با روح ارتباط برقرار كند و مسير جذابيت را نيز طي كند. اين هديه در تمام زمستان جلوي چشمان ما و عموم مردم است و وجود ما را در كنار هم در شب هاي سرد و تاريك يادآوري مي كند.

 

مراسم شب يلدا براي عروس و داماد چگونه است؟

مرسوم است كه بعد از عروسي اولين تاريخ سال را به شكلي خاص ذخيره مي كنند زيرا خاطره خوبي از خود به جا مي گذارد. اين رسم مجموعه اي از آيين ها را به همراه دارد. مثلاً در برخي از شهرهاي ايران رسم بر اين است كه شب اول شب چله يا يلدا خانواده داماد با سيني هاي پر از انار و هندوانه و هداياي يلدا از خانواده عروس استقبال مي كنند. آنها با هم جشن مي گيرند. اما معمولا در شب اول يلدا، خانواده عروس در خانه سفره مي چينند و مادر عروس به عروس كمك مي كند تا اولين و زيباترين سفره يلدا را به دلخواه بچيند. هدايايي كه به اين مهماني آورده مي شود، هداياي شب يلدا و تنقلات شخصي مانند انار، هندوانه و گردو به همراه شكر، شمع و ديوان حافظ براي افزودن به بركت سفره مي باشد.

 پيشنهاد ما براي هديه براي عروس در شب يلدا محصولات آرايشي اصل نظير لوازم آرايش صورت، لب، چشم و ابرو مي باشد،همچنين پك هاي مراقبتي مو مثل انواع ماسك مو و حالت دهنده مو و وسايل برقي مثل سشوآر و اتو مو مي باشد.همچنين انواع عطر هاي اصل و با كيفيت در تمام محدوده هاي قيمت مي تواند شب يلدايي خاطره انگيز بسازد.

خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي و نشان ملي ثبت رسانه هاي ديجيتال، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين را در اين يلداي شگفت انگيز تجربه كنيد.

خريد لوازم برقي اصل

https://www.mixcloud.com/AkashFras5/
https://www.sbnation.com/users/AkashFras5
https://www.reverbnation.com/female283?profile_view_source=header_icon_nav
https://unsplash.com/@akashfras5
https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04d12ae4-734e-fa0d-c544-5d868b4996c7/b1599069364f99cd3cac697b33ab1557
https://www.liveinternet.ru/stat/chaparonline.com/
https://coub.com/akashfras5

 

احداث باغ ميوه

احداث باغ ميوه

در سال هاي اخير علاقه مشروعي از سوي كشاورزان و كشاورزان وجود داشته است كه از طريق برنامه هاي صندوق كشاورزي و ساپارد شروع به ايجاد باغ هاي مدرن مي كنند. ميوه ها محصولات سودآور و سودآور هستند. با اين حال، قبل از اقدام به تهيه و اجراي يك پروژه، لازم است الزامات خاص براي توسعه آنها روشن شود.

 

انتخاب مكان براي باغ يك شرط مهم براي كشت موفق درختان است. سرمايه گذاري هاي قابل توجهي در ايجاد آن صرف مي شود و پس از كاشت اشتباهات از بين بردن آن دشوار است. شما بايد به خوبي ويژگي هاي بيولوژيكي گونه هاي ميوه، الزامات آنها را براي شرايط آب و هوايي و خاك بدانيد.

 

براي يك باغ، زمين هاي مسطح يا كمي شيب دار در كنار رودخانه ها انتخاب مي شود كه خشك نمي شوند. دامنه كوه ها و تپه ها، محافظت شده از بادهاي شديد، با خروج خوب جريان هواي سرد، نيز مناسب است. بيشتر محصولات ميوه در مناطق شمالي يا شمال شرقي با رطوبت كافي رشد مي كنند.

 

گونه هاي ميوه دانه اي، هلو، آلو بزرگ و توت فرنگي براي سهولت در آبياري بايد در شيب هايي با شيب 5-8 درجه كاشته شوند. گونه هاي ميوه باقي مانده در مناطقي با شيب تا 12 درجه كاشته مي شوند. هنگام رشد درختان ميوه در مزارع صنعتي، شيب بيشتر، مكانيزه كردن فرآيندهاي رشد آنها را دشوار مي كند.

 

ارتفاع متفاوت است - زردآلو، هلو و به در 600 متر رشد خوبي دارند، سيب، گلابي، آلو، گيلاس، آلبالو و گردو - تا 800 متر، و توت فرنگي، تمشك و شاه توت - تا 1300 متر رشد مي كنند.

 

خاك عامل اصلي در قدرت رشد و باردهي گياهان ميوه است. براي توسعه قدرتمند سيستم ريشه، نوع خاك و نفوذپذيري آن اهميت زيادي دارد. خاك هاي ضد آب اثر مضري دارند. آنها از نظر اكسيژن فقير هستند، ريشه گياهان خفه مي شوند و به تدريج مي ميرند. درختان رشد طبيعي دارند و زماني كه خاك تا عمق بيش از 1.5 متر نفوذپذير باشد، ميوه مي دهند. سطح آب زيرزميني نبايد بالاتر از 1.5 متر از سطح خاك باشد.

 

هنگامي كه روي پايه هايي با رشد ضعيف و متوسط ??كاشته مي شود، گونه هاي زمستاني سيب و گلابي به مواد مغذي غني تري نياز دارند و خاك هايي با رطوبت بيشتر نياز دارند. خاك هاي آهكي براي رشد گلابي روي پايه به، هلو روي هلو، گيلاس روي گيلاس و همچنين توت فرنگي، تمشك و chokeberry مناسب تر هستند.

 

باروري و طول عمر گونه هاي ميوه به تنوع و پايه بستگي دارد. براي گونه هاي ميوه بذري در نهالستان ها عمدتاً از پايه هاي رويشي استفاده مي شود كه باردهي زودتر و محصولات با كيفيت بالاتر را ارائه مي دهند.

 

ميزان مناسب بودن شرايط يك منطقه خاص براي رشد يك گونه ميوه خاص را مي توان به بهترين وجه توسط مزارع همسايه موجود - با قدرت رشد، طول عمر و باروري آنها قضاوت كرد. تكنيك هاي كشاورزي كاربردي نيز بايد در نظر گرفته شود.

 

هنگام ايجاد يك باغ بايد دانست كه به جاي گونه هاي ميوه هسته دار كهنه ريشه كنده شده را مي توان بذر كاشت و بالعكس. حداقل 20 سال پس از ريشه كن شدن سيب ها، مي توان مزرعه جديدي از همان گونه ايجاد كرد.

 

دماي زمستان براي رشد گونه هاي حساس تر مانند هلو، بادام، زردآلو و غيره بسيار مهم است. در مناطقي كه محصول بيش از دو بار در 10 سال در نتيجه سرما از بين مي رود، كاشت توصيه نمي شود.

منابع ديگري جهت بررسي بيشتر براي شما اورده شده.

https://issuu.com/akinnahal

https://profile.hatena.ne.jp/Akinnahal/

http://www.authorstream.com/akinnahal/

 

علت ماندن كف در لباسشويي بوش چيست؟ + راه حل

 

علت ماندن كف در لباسشويي بوش چيست؟ + راه حل

شايد شما هم تا به حال با يك لباسشويي پر از كف پس از اتمام شستشو مواجه شده باشيد اما ندانيد كه علت اصلي بروز آن چيست. در اين حالت احتمالا روي لباس‌ها سفيدك به چشم مي‌خورد و در حين شستشو ديگ كاملا غرق در كف است. از آنجا كه كف بيش از حد در داخل ديگ مي‌تواند به برد و ديگر قطعات داخلي دستگاه آسيب وارد كند پيشنهاد مي‌شود كه به دنبال پيدا كردن علت ماندن كف در لباسشويي خود باشيد و آن را رفع نماييد. اگر در اين زمينه اطلاعات زيادي نداريد با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

z6_3rk2.jpg

علت ماندن كف در لباسشويي

كف موجود در داخل لباسشويي توسط مواد شوينده و حركات ديگ پر از آب ايجاد مي‌شود كه مي‌تواند انواع لكه‌هاي سخت را از بين ببرد. اين كف در سيكل آبكشي از لباس جدا مي‌شود تا شستشو تكميل شود. اگر كف بر روي لباس و داخل دستگاه باقي بماند تاثير منفي بر روي الياف لباس، پوست شما و بدنه دستگاه خواهد داشت. در اكثر مواقع مشكل از دستگاه نيست و شما نيازي به مراجعه به تعمبركار تعمير لباسشويي بوش يا ديگر برندها را نداريد.

از مهم‌ترين علت ماندن كف در لباسشويي و كف كردن زيادي در حين شستشو مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • استفاده بيش از حد از شوينده

شايد با خود تصور كنيد كه هرچه شوينده بيشتري بريزيد لباس‌هاي تميزتري را تحويل خواهيد گرفت در حالي كه اين باور كاملا اشتباه است. پيشنهاد مي‌شود كه ميزان شوينده خود را بر اساس تعداد لباس‌ها و ميزان كثيفي تنظيم كنيد و براي ميزان دقيق‌تر آن بهتر است از دستورالعمل نوشته شده روي شوينده كمك بگيريد. اگر بيشتر از حد نياز از شوينده استفاده كنيد كف زيادي در داخل ديگ توليد مي‌شود كه با سيكل آبكشي از بين نمي‌رود.

نكته: لازم به ذكر است كه پارچه‌هاي بزرگ و نازكي مثل پارچه حرير پرده‌ها، اگرچه ممكن است ديگ را كاملا پر كنند اما به دليل كثيفي كم و نازك بودن بافت خود نياز به شوينده زيادي ندارند.

  • استفاده از برنامه شستشوي كوتاه مدت

در برخي از مواقع علت كف زياد ماشين لباسشويي به استفاده از برنامه كوتاه مدت شستشوي لباسشويي باز مي‌گردد. در اين حالت سيكل آبكشي بسيار كوتاه است و كف‌ها به طور كامل از روي لباس برده نمي‌شوند. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است از برنامه‌هاي بلندمدت‌تر استفاده كنيد و يا گزينه آبكشي اضافي را انتخآب نماييد تا كف زياد ماشين لباسشويي را با خود حل كند. البته اين مشكل با ريختن مواد شوينده كمتر تا حد زيادي قابل كنترل است.

 

  • استفاده از مواد شوينده نامرغوب

علت ماندن كف در لباسشويي مي‌‎تواند به استفاده از مواد شوينده نامرغوب و غير استاندارد مربوط باشد. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است از برندهاي مطرح در بازار استفاده كنيد كه تاريخ انقضا آنها نرسيده باشد. استفاده از پودر و مايع شوينده ارزان قيمت و بي كيفيت مي‌تواند باعث توليد كف زياد ماشين لباسشويي در ديگ شود.

  • استفاده از پودر دستي يا صابون

به ياد داشته باشيد كه براي شستشو لباس‌هاي خود در لباسشويي، تنها از شوينده‌هاي مخصوص ماشين لباسشويي استفاده كنيد چرا كه شوينده‌هاي دستي، شامپو و صابون كف بيشتري نسبت به شوينده‌هاي مخصوص دارند و مي‌توانند علت كف زياد ماشين لباسشويي شما باشند.

  • وجود آب كمتر از حد لازم  در هنگام آبكشي

احتمال دارد علت ماندن كف در لباسشويي به كم بودن آب آبكشي به دليل خراب بودن شير ورودي دستگاه بازگردد در اين حالت كف شوينده بر روي لباس‌هاي باقي خواهد ماند و لباس كاملا تميز نخواهد شد.

علت كف نكردن و باقي ماندن مواد شوينده بر روي لباس

در برخي از مواقع كاربران از كف نكردن مواد شوينده خود گلايه دارند و حتي با باقي ماندن دانه‌هاي پودر بر روي لباس شسته شده خود مواجه مي‌شوند. علت بروز اين مشكل مي‌تواند به چند مورد بستگي داشته باشد.

  • استفاده از مواد شوينده نامرغوب

همان طور كه گفتيم  بي كيفيت بودن مواد شوينده، علت ماندن كف در لباسشويي است اما در برخي از مواقع كيفيت پايين پودر باعث مي‌شود كه در آب به خوبي حل نشود و به صورت دانه‌هاي برف بر روي لباس‌ها باقي بماند.

 

  • استفاده از برنامه‌هاي شستشوي با دماي پايين

اگر دماي آب ماشين لباسشويي بسيار پايين باشد احتمال حل نشدن مواد شوينده و كف نكردن آن وجود دارد. لذا بهتر است از برنامه‌هايي با دماي آب ولرم يا داغ استفاده نماييد.

  • استفاده از برنامه‌هاي شستشوي سريع

از ديگر دلايلي كه مي‌تواند باعث حل نشدن مواد شوينده و كف نكردن آنها شود، مي‌توان به استفاده از برنامه‌هاي سريع و كوتاه مدت اشاره كرد كه اجازه حل شدن كامل به شوينده نمي‌دهد.

  • ريختن لباس بيش از حد در داخل ديگ

اگر لباس زيادي در داخل ديگ بريزيد فضاي كافي براي كف زياد ماشين لباسشويي نمي‌دهيد و دانه‌هاي شوينده در لابلاي لباس‌ها باقي خواهد ماند. بهتر است نيمي از ديگ را براي جابه جايي راحت لباس‌ها و كف كردن مواد شوينده خالي باقي بگذاريد.

 نكته: تمام موارد گفته شده براي علت ماندن كف در لباسشويي مربوط به مواد شوينده و نحوه استفاده از دستگاه بود. لذا شما مي‌توانيد با دقت در انتخاب شوينده خود، انتخاب بهترين برنامه شستشوي مناسب و ريختن به اندازه شوينده از بروز دوباره اين مشكل جلوگيري نماييد.

 

منبع: زوم لايف

 

 

مديريت كراولرهاي موتورهاي جستجو

در اين مقاله ما مي خواهيم در مورد كنترل كراولر هاي موتور جستجو، بلاك كردن ربات ها، فرستادن آن ها به جا هايي كه مي خواهيم و محدود كردن آنها از جايي كه نمي خواهيم به آن جا بروند، صحبت كنيم.

براي شروع، ما مي خواهيم در مورد روش هاي كنترل ربات ها بحث كنيم، كه شامل سه روش اصلي robots.txt، meta robots و تگ nofollow كه كمتر ربات ها را كنترل مي كند.

همچنين چند مورد ديگر نيز وجود دارد كه ما نيز در مورد آن ها بحث خواهيم كرد، از جمله ابزار وب مستر (مانند Google Search Console) و كدهاي وضعيت URL نيز صحبت خواهيم كرد. اما در ابتدا اجازه دهيد كه به سه روش اصلي كه در بالا ذكر كرديم، بپردازيم پس با سئو تضميني سايت همراه باشيد.

همانطور كه مي دانيد Robots.txt در yoursite.com/robots.txt قرار دارد، كه به كراولر ها مي گويد كه اجازه دارند به كجا دسترسي داشته باشند و به كجا دسترسي نداشته باشند، اما گوگل و بينگ هميشه به محتواي اين فايل احترام نمي گذارند. براي مثال بسياري از ما ها خيلي واضح به ربات هاي موتور جستجو گفتيم كه «هي، به اين كاري نداشته باش» اما يك دفعه مي بينيد كه همين URL را در نتايج نمايش مي دهد، همه ي ما از اين كار موتور جستجو تعجب مي كنيم كه چرا اين اتفاق افتاده است. بعضي وقت ها موتور هاي جستجو مانند گوگل و بينگ فكر مي كنند كه بيشتر و بهتر از شما و سايت شما و اطلاع دارند و بهتر بلدند. آن ها فكر مي كنند كه شايد شما اشتباه كرده ايد، و با خود فكر مي كنند كه «هي، لينك هاي زيادي وجود دارد كه به اين محتوا اشاره مي كنند، كاربران زيادي از اين صفحه و محتويات آن بازديد مي كنند و به آن اهميت مي دهند، پس ممكن است كه شما قصد نداشته باشيد كه جلوي ما را براي ايندكس كردن اين صفحه بگيريد». هر چند شما بهتر در باره ي يك URL خاص و منحصر به فرد، واضح تر باشيد، معمولا موتورهاي جستجو بهتر به نظر شما احترام مي گذارند. در صورتي وضوح شما كمتر باشد موتور هاي جستجو كمتر به آن احترام نمي گذارند، براي مثال شما مي توانيد به موتور هاي جستجو بگويد كه«اين دايركتوري و هر چيزي را كه پشت آن قرار دارد را بي خيال شو» در اين صورت احتمال اين كه موتو هاي جستجو به اين خواسته شما عمل كنند بسيار كم خواهد بود.

 متا روبات ها Meta robots

متا روبات ها Meta robots

داستان متا روبات ها Meta robots مقداري متفاوت است، آن ها به صورت منحصر به فرد در هدر صفحه ها نوشته مي شوند، پس مي توانيم گفت شما با تگ Meta robots تنها مي توانيد يك صفحه را كنترل كنيد. اين تگ به موتور هاي جستجو مي گويد كه آيا بايد يك صفحه را وارد ليست ايندكس خود بكنند يا نه. موتور هاي جستجو معمولا به اين روش احترام بيشتري مي گذارند چون شما آن را منحصرا براي يك صفحه نوشته ايد و گوگل و بينگ مي خواهند به تگ Meta robots شما اعتماد داشته باشند.

نكته جالب راجب به meta robotها و robots.txt اين است كه گاهي اين دو با هم كار مي كنند و گاها نيز با هم كار نمي كنند و بسياري از افراد افراد فعال در ضمينه سئو در اين ضمينه گيج و نا اميد مي شوند.

براي مثال، ما يك صفحه مانند «blogtest.html» در دامنه خود داريم و مي گوييم كه «كراولر ها، شما اجازه نداريد كه اين صفحه را كراول كنيد». خوب اين روش خوبي است كه اجازه ندهيم كه اين صفحه كراول شود، اما اجازه ندادن به ربات ها كه يك صفحه را كراول كنند به اين معني نيست كه موتور هاي جستجو اين صفحه را در صفحه ي نتايج نشان ندهند.

خوب پس بيايد كه اطمينان خود را دو برابر كنيم كه اين صفحه ما در نتايج جستجو نمايش داده نمي شود: پس ما تگ متا ربات را به صورت زير قرار مي دهيم:

بنابراين، “noindex، follow” به كراولر هاي موتور جستجو مي گويد كه آن ها مي توانند پيوندهاي مربوط به صفحه را دنبال كنند، اما آن ها نبايد اين مورد خاص را ايندكس كنند.

جواب اين است كه شما به موتور هاي جستجو گفتيد كه اين صفحه را كراول نكند، و آن ها اين كار را نكرده اند. اما با اين حال آن ها هنوز آن را واردن تايج جستجوي خود مي كنند. احتمالا آن ها توضيحات متا را حساب نكرده اند; ممكن است كه آن ها به شما بگويند كه «ما نمي توانيم توضيحات متا را به خاطر وجود فايل robots.txt سايت شامل قرار بديم». دليل نشان دادن اين است كه آن ها نمي توانند noindex را ببينند تنها چيزي مشاهده مي كنند disallow است.

بنابراين، اگر واقعا بخواهيد چيزي حذف شود، و كسي نتواند آن را در نتايج جستجو مشاهده كند، شما نمي توانيد فقط يك كراولر را غيرفعال كنيد. شما ابتدا بايد متاي «noindex» را بيان كنيد سپس به آن ها اجازه دهيد كه آن را كراول كند.

خوب هر كدام از اين عوامل عوارض جانبي نيز به همراه دارد. اگر بخواهيم پهناي باند كراولر ها را براي خود ذخيره كنيم Robots.txt عالي خواهد بود، اما لزوما اين روش براي جلوگيري از نمايش يك صفحه در نتايج جستجو آيده ال نيست. و ما هم آن را توصيه نمي كنيم، اتقاقا زماني تويتر همين كار را كرد. توتير سعي كرد كه نسخه هاي سايت خود كه يكي از آن ها با www و نسخه ديگر آن بدون www بود را كانوني سازي كند، آن ها سعي كردند كه به گوگل بگويند ديگر نسخه www سايت را كراول و ايندكس نكنند، اما بعدا فهميدند كه گوگل هنوز هم نسخه همراه با www را در نتيج نمايش مي دهد. خوب، بعد از آن فهميدند كراول نكردن صفحه ها تنها كافي نيست و باد شروع به كانوني سازي صفحه ها با استفاده از rel canonical و 301 redirect كردند.

Meta robotها مي توانند به اجازه كراول كردن و دنبال كردن لينك ها(link-following) را بدون ايندكس كردن بدهند، ولي اين روش نيازمند بودجه اي براي كراولر ها است(هر سايتي به اندازه اي مشخصي از طرف موتور هاي جستجو كراولر دريافت مي كند) و همچنين شما هنوز هم مي توانيد ليست ايندكس ها خود را حفظ كنيد.

منبع :  

https://unsplash.com/@ericabass7
https://www.evernote.com/shard/s619/sh/e8e514ab-c3fe-22ec-d652-989c0b156619/69b9a2277abd7033464a738c5de610cb
https://www.liveinternet.ru/stat/guaranteedseo.ir/
https://coub.com/ericabass7
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/4c990e56-bbd7-412a-85e1-3852c2f89c47/Erica-B
https://seekingalpha.com/user/55188870/comments
https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/EricaBass7
https://www.spreaker.com/user/15532666
https://justpaste.it/37sgm
https://www.atlasobscura.com/users/ericabass7
https://trello.com/ericabass7
https://www.diigo.com/user/ericabass7