كاربرگ دوم دبستان

كاربرگ دوم دبستان

كاربرگ يا پيك ادينه  از تكاليف نسل جديد هستند كه با برنامه ريزي و به صورت كاملا هدفمند توسط معلمين طراحي مي شوند و در حال حاضر جايگاه ويژه‌اي بين محصولات كمك آموزشي دارند.

به بياني ديگر كاربرگ ها مجموعه اي از نمونه سوالات و تمرين هايي هستند كه با هدف مرور و يادگيري بيشتر مطالبي كه دانش آموزان در طول يك هفته‌ي آموزشي فرا مي گيرند، عرضه مي شوند. مطالبي كه در پايه دوم دبستان ارائه مي شوند نسبت به محتواي سال اول دبستان از پيچيدگي بيشتري برخوردارند، لذا دانش آموزان به تكرار و تمرين بيشتري نياز دارند كه اين امر از طريق به كارگيري كاربرگ يا پيك آدينه صورت مي پذيرد. در ادامه قصد داريم به بررسي اهميت و كاربرد هاي كاربرگ دوم دبستان با جزئيات بيشتر به بپردازيم.

 

اهميت استفاده از كاربرگ دوم دبستان

بسياري از دانش آموزان براي فهم عميق تر مطالب نياز به تكرار و تمرين بيشتري دارند و فرايند يادگيري در آنها از طريق حل تمرين و پرسش و پاسخ تكميل مي شود. از طرفي دانش آموزان از انجام تكاليف سنگين و تكراري كه هيچ نتيجه‌اي تاثيرگذاري براي آنها ندارد، شانه خالي مي كنند. كاربرگ ها به گونه اي طراحي مي شوند كه مهارت هاي ديداري، شنيداري، خواندن و نوشتن را در دانش آموزان با بهره‌گيري از تمرين هاي متعدد و حساب شده بهبود مي بخشند.

كاربرگ دوم دبستان نشانه با درنظر گرفتن نيازهاي آموزشي كلاس دومي ها و رعايت استانداردهاي آموزشي همراه با ساختار متفاوتي كه دارد به عنوان يك تكليف موثر و خلاقانه در كلاس‌هاي درس استفاده مي شود. و به دليل جذابيت بصري، محتواي طبقه بندي شده، تمرين هاي مفهومي  مورد استقبال دانش آموزان قرار مي گيرد. بنابراين مي توان گفت كه كاربرگ دوم دبستان از جمله موثرترين و كارآمد ترين ابزارهاي كمك آموزشي مي باشد كه يادگيري را براي دانش آموزان دوم دبستان آسان و لذت بخش كرده است.

a3_pp3l.jpg

 

به طور كلي اهميت استفاده از كاربرگ را مي توان در مجموعه كاربردها، فوايد و اثرات مثبت و سازنده‌اي  كه بر روي فرايند يادگيري دانش آموزان دارد، خلاصه نمود. از جمله كاربردهاي كاربرگ مي توان موارد زير را نام برد:ا

  •  كاربرگ را مي توان به عنوان يك تكليف متفاوت و خلاقانه جايگزين تكليف هاي تكراري و سنتي نمود.
  • حل كاربرگ يك روش فوق العاده موثر براي جمع بندي و دوره‌ي مطالب درسي پايه دوم دبستان مي باشد.
  • از كاربرگ ها مي توان به عنوان آزمون عملكردي هفتگي و يا ماهانه بهره‌مند شد.
  • مجموعه كاربرگ هايي كه به صورت هفتگي ارائه مي شوند يك ابزار مناسب براي دريافت بازخورد از ميزان يادگيري دانش آموزان مي باشد.
  • كاربرگ يك تمرين فوق العاده براي مشاركت و فعاليت دانش آموزان در كلاس درس مي باشد.

 

با توجه به سطح كلاس و نوع نيازمندي هاي دانش آموزان كاربرگ ها كاربردهاي متفاوتي خواهند داشت اما به طور كلي در مقطع دوم دبستان تمامي موارد فوق كاربرد داشته و كارا خواهد بود.

 

فوايد كاربرگ دوم دبستان

 

براي دريافت نتايج مثبت و بهره‌مندي از فوايد كاربرگ بايد توجه داشت كه كاربرگ هاي مورد استفاده شده در فرايند آموزش و يادگيري دانش آموزان بايد داراي حداقل ويژگي هاي درنظر گرفته شده براي يك كاربرگ مناسب باشند. سوالات و تمرين ها بر اساس معيارها و استانداردهاي آموزشي تعريف شده باشند، كاربرگ از نظر بصري براي دانش آموزان جذابيت داشته باشد و بخشي از كاربرگ به آموزش مهارت‌هاي زندگي و اجتماعي اختصاص داده شود و در كل علاوه بر آموزش جنبه‌ي سرگرمي نيز داشته باشد.

از جمله فوايد كاربرگ مي توان موارد زير را نام برد:

 

  • حل تمرين كاربرگ هاي هفتگي باعث تثبيت مفاهيم و يادگيري عميق مطالب مي شود.
  • يك متد آموزشي موثر براي شناسايي نقاط قوت و ضعف دانش آموزان و برطرف كردن اشكالات درسي دانش آموزان.
  • آشنايي دانش آموزان با نمونه سوالات بيشتر
  • استمرار در حل تمرين و تمركز بر مباحث مهم آموزشي
  • افزايش علاقه مندي دانش آموزان به يادگيري و انجام تكاليف
  • مديريت بهينه‌ي زمان براي جمع بندي و دوره‌ي محتواي كتاب
  • مديريت موثر مشاركت و حضور فعال دانش آموزان در كلاس

 

كاربرگ دوم دبستان از جمله ابزارهاي مهم كمك آموزشي هستند كه با بهره‌گيري صحيح از آنها مي توان فرايند يادگيري دانش آموزان را به صورت موثر و مستمر بهبود بخشيد و مسير يادگيري را براي آنها هموار ساخت.

 

 

 

 

 

آبميوه‌ گيري چي بخرم؟

آبميوه‌ گيري چي بخرم؟

وقتي تصميم به خريد دستگاه آبميوه‌ گيري مي ‌گيريد بايد اين را بدانيد كه آبميوه‌ گيري ايده‌ ال شما بايد چه ويژگي ‌هايي داشته باشد؟

c1_v55.jpg

به گزارش ايسنا، بنا بر اعلام فروشگاه اينترنتي 20 بخر، تمام مواردي را كه در زمان خريد يك آبميوه گيري بايد به آن دقت داشته باشيم را مورد بررسي قرار مي ‌دهيم، اگر تصميم داريد براي منزل خود يك آبميوه گيري تهيه كنيد به ‌طور حتم مي ‌خواهيد بنا بر بودجه اي كه براي خريد آن در نظر داريد بتوانيد بهترين مارك و مدل آبميوه گيري را براي منزل خود تهيه كنيد، اما در چند سال اخير به قدري تنوع در مارك و مدل در بازار زياد شده كه باعث سرگردان شدن شما مي ‌شود و در بسياري از مواقع به دليل نداشتن اطلاعات كافي بر اساس ظاهر و حرف‌ هاي فروشنده خريدي را انجام مي ‌دهيم كه خيلي زود از خريد پشيمان شده پي مي ‌بريم كه پولمان را دور ريخته ‌ايم اما ديگر دير شده است.

ما در اينجا تصميم داريم معيارهاي يك آبميوه گيري خوب را با يكديگر بررسي كنيم تا زمان خريد بدانيم كه يك آبميوه گيري خوب بايد چه معيارهايي داشته باشد و بهترين مارك آبميوه گيري كدام است. آبميوه گيري بوش، فيليپس، زيمنس و كند، بهترين برندهاي آبميوه گيري هستند كه ما مي ‌توانيم آنها را تهيه كنيم اما در اين ميان مي ‌توان گفت كه آبميوه گيري بوش ارجحيت بيشتري دارد. يكي از اين دلايل اين است كه شركت بوش به صورت رسمي در ايران نمايندگي و خدمات پس از فروش دارد كه با نام بوش سرويس فعاليت مي ‌كند اما برندهاي ديگر كه نامشان را برديم نمايندگي رسمي در ايران ندارند اما با اين حال مي ‌توانيم به جرأت بگوييم كه برند هر كدام ضمانت محصولاتشان محسوب مي ‌شود؛ اما از انتخاب برند كه بگذريم قدرت موتور، جنس تيغه، دهانه آن و در نهايت جنس بدنه مهم ‌ترين مواردي هستند كه در هنگام خريد آبميوه‌ گيري بايد به آن دقت كرد.

 

بسياري از افراد بعد از گرفتن آبميوه مي ‌بينند كه تفاله آن كاملاً آب‌ دار است در صورتي كه هر چه آبميوه‌ گيري بهتر باشد تفاله بايد خشك‌ تر باشد اين به دو چيز در بستگي دارد اول قدرت آبميوه ‌گيري و دوم تيغه آن است يك آبميوه گيري خوب بايد حداقل 700 وات قدرت داشته باشد اما بهترين حالت براي يك آبميوه گيري خانگي 1200 وات مي ‌باشد در اين حالت سرعت بالاي موتور باعث مي ‌شود گريز از مركز به وجود آماده آبميوه را كاملاً جدا كند اما نكته بعدي داشتن يك تيغه خوب است كه بعد از مرور زمان كند نشود در اكثر آبميوه گيري ها از تيغه استيل استفاده شده كه عمر كمتري دارند و در زمان آبگيري باعث از بين رفتن بعضي از ويتامين‌ها در آب ‌ميوه مي‌ شوند؛ اما بهترين حالت تيغه‌ هاي سراميكي هستند كه طول عمر بسيار بالاتري دارند و باعث از بين رفتن ويتامين آب‌ ميوه نمي ‌شوند، اما تيغه ‌هاي سراميكي در آبميوه گيري هاي مدل‌ بالا وجود دارد كه قيمت نسبتاً بالاتري دارند شركت بوش نيز داراي دو مدل آبميوه گيري با تيغه سراميكي است.

گزينه بعد در زمان انتخاب آبميوه گيري دهانه ورودي آن است كه احتياج نباشد زمان گرفتن ميوه بخواهيم آنها را به قطعات كوچك تقسيم كنيم بهترين حالت اين است كه دهانه آبميوه گيري 80 ميلي‌ متر باشد تا شما بتوانيد يك سيب متوسط را به راحتي داخل آن بيندازيد، اما نكته ديگري كه خيلي در انتخاب ما مهم است قسمت جمع‌آوري تفاله است در بعضي از مدل ‌هاي آبميوه گيري شما براي خالي كردن تفاله بايد آن را باز كنيد تا بتوانيد آن را خالي كنيد كه اين كار بسيار مشكل و زمان‌بر است، اما شركت بوش اين مشكل را حل كرده، در آبميوه گيري بوش يك مخزن وجود دارد كه تفاله در آن ريخته مي ‌شود و خيلي راحت مي ‌توانيد آن را برداشته خالي كنيد و سپس در جاي خود قرار دهيد شركت بوش با همين ابتكار به عمل توانست فروش آبميوه گيري هاي خود را به چند برابر برساند و قسمت بزرگي از بازار را به خود اختصاص دهد.

در اينجا به شما پيشنهاد مي ‌كنيم متن مربوط به جاروبرقي و جارو شارژي خوب داراي چه مشخصاتي است؟ را در همين خبرگزاري حتماً بخوانيد در اين متن مواردي را كه در زمان خريد جاروبرقي و يا يك جارو شارژي بايد به آن دقت كنيد را به صورت كامل توضيح داده شده است تا در نهايت بتوانيد بهترين مارك جاروبرقي، بهترين جارو شارژي را براي منزل خود انتخاب كنيد.

 

چطور تيزر تبليغاتي آنلاين و اتوماتيك بسازيم؟

چطور تيزر تبليغاتي آنلاين و اتوماتيك بسازيم؟

رپورتاژ آگهي

 

 

اگر تا به حال در كمپين‌هاي بازاريابي خودتان از ويديو تبليغاتي استفاده نكرديد، زمان آن رسيده كه تجديد نظر كنيد. خبر خوب اينكه؛ ساخت تيزر و تبليغات ويديويي بر عكس آن چيزي كه فكر مي‌كنيد، بودجه‌ي ماركتينگ شما را هدر نمي‌دهد. همينطور لازم نيست براي آن هزينه‌‌اي سنگيني در نظر بگيريد. مي‌پرسيد چطور؟

در اين مطلب قصد داريم يكي از ابزارهاي آنلاين و مقرون‌به‌صرفه براي ساخت كليپ و تبليغات ويديويي كسب‌و كارها را معرفي كنيم. با ما همراه باشيد‌.

تكنيك‌هاي ساخت تيزر و تبليغات ويديويي تأثيرگذار

ساخت تيزر براي صفحات اجتماعي مثل يوتيوب، فيس‌بوك و اينستاگرام نرخ تعامل مخاطب را به صورت صعودي افزايش مي‌دهد. بنابراين هزينه كردن در اين بخش نه تنها به شناخت و توسعه برندتان كمك مي‌كند. بلكه چهره‌اي حرفه‌اي و  جذاب از كسب‌وكارتان به نمايش مي‌گذارد. البته ناگفته نماند كه نتيجه اين كاريزماتيك و جذابيت، خودش را در بالا بردن نرخ فروش نمايان خواهد كرد.

بيشتر بخوانيد:  تجهيزات دوربين مداربسته     دوربين مداربسته چيست؟

اما براي ساخت كليپ و تيزر باكيفيت و مؤثر بايد به نكاتي توجه كنيد. در ادامه برخي از آن‌ها بيان شده‌اند:

1- مشكلي را حل كنيد

ساخت ويديو تبليغاتي بايد همراه با خلاقيت باشد. اما يك گام فراتر از آن هم وجود دارد. يعني با زباني ساده به مخاطب‌هاي خود بگوييد كه چطور مي‌توانيد به آن‌ها كمك كنيد؟ كسب‌وكارتان چه مشكلي را برايشان حل مي‌كند؟ تصويرسازي ساده‌ي حلِ مشكل، همان خلاقيتي است كه مي‌تواند ساخت تيزر تأثيرگذار را تضمين كند.

2- از اسكريپت استفاده كنيد

تبليغات ويديويي موفق محتوايي قوي دارند. پيش از ساخت تيزر بايد درباره‌ي محتواي آن برنامه‌ريزي كنيد. مي‌خواهيد در ساخت كليپ كسب‌وكارتان چه مفاهيم و موضوعاتي را پوشش دهيد؟ جزئيات آن را تهيه كنيد و در جلسه‌اي با تيم بازاريابي خود در ميان بگذاريد. اگر كسب‌وكارتان حال و هوايي استارت‌آپي دارد مي‌توانيد اين برنامه‌ريزي را با جامعه‌اي كوچك از مخاطب‌هاي خود به اشتراك بگذاريد و بازخوردهاي اوليه آن‌ها را جمع‌آوري كنيد. اين روش كمك مي‌كند تا ميزان اثرگذاري برنامه‌ي ويديويي خود را بررسي كنيد.

3- سكوي پرتاب‌تان را انتخاب كنيد

بعد از ساخت تيزر يا ويديو تبليغاتي مي‌خواهيد آن را در كدام پلت‌فرم‌ها به اشتراك بگذاريد؟ در حال حاضر پلت‌فرم‌هاي اجتماعي يوتيوب، فيس‌بوك و اينستاگرام محبوب‌ترين گزينه‌ها به شمار مي‌روند. براي افزايش بازيد و تعامل مخاطب مي‌توانيد به طور همزمان از هر سه آن‌ها استفاده نماييد.

تعيين پلت‌فرم اشتراكِ محتواي بصري مهم است چون لحن و زباني كه با مخاطبين خود صحبت مي‌كنيد، بسته به نوع كسب‌وكار مي‌تواند در هر يك از آن‌ها متفاوت باشد. در اغلب موارد صداي برند در شبكه‌هاي اجتماعي صميمانه‌تر از وب‌سايت رسمي كسب‌وكارها است.

4خلاق باشيد

مخاطب‌هاي آنلاين عادت دارند كه با كليك‌هاي پي در پي از روي ويديوهاي تبليغاتي معمولي عبور كنند. اگر مي‌خواهيد در ذهن مخاطب جا بگيريد، بايد حرف تازه‌اي براي گفتن داشته باشيد و در ساخت تيزر و ويديوي تبليغاتي اين خلاقيت را به نمايش بگذاريد.

فلت رندر چطور به ساخت كليپ و تيزر مخاطب‌پسند كمك مي‌كند؟

فلت رندر يك ابزار ويديوساز آنلاين است. اين ويديوساز شامل قالب‌هاي نيمه آماده براي ساخت انواع كليپ و ويديوهاي تبليغاتي است كه مي‌توانيد متناسب با اهداف محتواي بصري و استراتژي‌هاي كسب‌وكارتان از آن‌ها استفاده كنيد.

روش كار با آن بسيار ساده است. براي شروع كافيست تا قالب مورد نظرتان را انتخاب كنيد. تصاوير، محتواي متني، عكس و موزيك و… را به آن افزوده و در نهايت به تماشاي دموي ويديو تبليغاتي خود بنشينيد.

بيشتر بخوانيد :   بهترين دوربين مدار بسته      انواع دوربين مدار بسته

از ويژگي‌هاي فلت رندر مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • وجود كتابخانه‌اي گسترده و متنوع از قالب‌هاي نيمه آماده
  • شخصي‌سازي تصاوير، موزيك، محتواي متني و… در ساخت كليپ
  • قابليت نمايش همزمان دموي تيزر تبليغاتي به صورت كاملا رايگان
  • امكان ساخت تيزر، بدون محدوديت مكاني و زماني و بي‌نياز از دانش‌هاي تخصصي گرافيك
  • دسترسي ساده به تنظيمات مربوط به تغييرات رنگ، فونت و غيره
  • ارايه‌ي تيزر تبليغاتي در كيفيت‌هاي گوناگون (مي‌توانيد متناسب با هزينه‌اي كه براي بازاريابي ويديويي خود در نظر گرفتيد از پلن‌هاي ساخت تيزر در فلت رندر استفاده كنيد و هزينه بازاريابي خود را كاهش دهيد. پايين‌ترين هزينه براي ساخت كليپ تبليغاتي معادل 18 هزار تومان است و با انتخاب كيفيت‌هاي بالاتر تصوير و متناسب با فريم افزايش مي‌يابد.)
  • پروسه‌ي ساخت اتوماتيك و سريع
  • تنوع بالا در روش‌هاي ارايه‌ي محتوا